– FAQ –
Zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi, mające na celu udzielenie pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób
Co to jest pozycjonowanie
Pozycjonowanie strony to zespół specjalnych działań, które sprawiają, że strona internetowa znajduje się na 1 stronie w wyszukiwarce. To przede wszystkim jedna z najlepszych form reklamy, daje nam dostęp do największej grupy potencjalnych klientów. Pozycjonowanie daje szanse małym i średnim firmom na zaistnienie na rynku i rozwój.
Jak powinna wyglądać płatność
Przede wszystkie płatność powinna być dostosowana do wymagań i potrzeby Klienta dlatego w Position1 Klient sam wybiera preferowany przez siebie sposób płatności. Można skorzystać ze stałej miesięcznej opłaty w formie abonamentu lub też z rozliczania za tzw. Efekt czyli z wnoszenia opłaty za każdą z fraz z osobna gdy tylko po wpisaniu w Google.pl sprawi ona, że strona Klienta znajdzie się na 1 stronie w wyszukiwarce.
Dlaczego wyszukiwarka Google
Pozycjonowanie stron internetowych to zapewnienie Państwa stronie www wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania po wpisaniu do wyszukiwarki Google określonych słów kluczowych.
Pewnie zastanawiasz się, dlaczego mówimy tylko o pozycjonowaniu pod kątem Google?. Odpowiedź jest prosta! Z tej przeglądarki korzysta ok 95% użytkowników Internetu. Dlatego każda firma chce się znaleźć w czołówce Google i każda firma teoretycznie ma na to szansę. Codziennie tworzone są nowe strony internetowe. Pozycjonerzy ciągle pracują nad sukcesem swoich klientów. Google udoskonala swoje algorytmy i wprowadza nowe zabezpieczenia. Na ranking wyszukiwarki wpływają różne czynniki – i one ulegają zmianie... To wszystko przyczynia się do ciągłych rotacji pozycji stron. Dlatego nie wolno zaprzestawać działań pozycjonujących!
Na co trzeba uważać przy szukaniu firmy do pozycjonowania - pułapki
Przede wszystkim należy uważać na umowy w których często nie ma informacji o możliwości rozwiązania jej przed terminem na jaki została zawarta. Należy wystrzegać się umów zawieranych na okres znacznie przekraczający rok. Warto także zwrócić uwagę na historię firmy w Internecie np. na jej opinie oraz na poziom obsługi. Należy wystrzegać się firm, które używają do pozycjonowania robotów gdyż Państwa strona może trafić w różne podejrzane i niebezpieczne katalogi w Internecie.
Ile czasu należy czekać na wyniki
Przez ponad 20 lat naszej pracy związanej z pozycjonowaniem stron www nasze statystyki wskazują, że pierwsze efekty następują już w pierwszym miesiącu współpracy z Poistion1. Natomiast, średnio w okresie do trzech miesięcy od podpisania umowy strony naszych Klientów znajdują się już na 1 stronie w Google.
Słowa kluczowe: jakie wybrać?
Odpowiednie słowa kluczowe są bardzo ważnym elementem pozycjonowania. Powinny być umiejętnie dobrane na podstawie historii wyszukiwań użytkowników Internetu poszukujących produktów lub usług z Państwa branży w wyszukiwarce Google.
Ile fraz najlepiej pozycjonować?
Jest to kwestia indywidualna. Najlepiej po prostu pozycjonować pod tyloma słowami kluczowymi, które obejmą całą Państwa ofertę w ważnych dla Państwa lokalizacjach.
Czy można zacząć pozycjonowanie kiedy strona jest w trakcie przygotowywania?
Nie, strona powinna zostać pierw odpowiednio przygotowana. Taka strona jest wtedy stroną wartościową dla użytkowników Internetu oraz dla samej wyszukiwarki. Nieprzygotowana strona może być także antyreklamą!
POZYCJONOWANIE SAMODZIELNIE CZY PRZEZ AGENCJĘ SEO?
Agencja SEO to z reguły profesjonalna firma, która nie powinna zaszkodzić Twojej stronie. Pamiętaj, ze nie odpowiednio pozycjonowana strona może zostać zbanowana przez Google. SKORZYSTAJ Z Position1 I SAM NIE KOMBINUJ !
CZY MOŻNA PRZEPROWADZIĆ JEDNORAZOWE DZIAŁANIA SEO?
Nie, skutecznie pozycjonowanie trwa cały czas. W obecnych czasach, gdy prawie wszyscy „się pozycjonują” strona niepozycjonowana niestety spadnie na dalsze pozycje w Google. Jednorazowe działanie nie pomoże.
pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce Google
Jak pozycjonować stronę w Google za darmo?
Podczas pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce Google, warto śledzić rankingi słów kluczowych za pomocą dostępnych narzędzi. M.in. Google Trends, Google Analytics czy Google AdWords, gdzie możemy je w bardzo łatwy sposób analizować. Słowa kluczowe powinny być użyte naturalnie, najlepiej kilka razy, ale z zachowaniem logiczności i jakości tekstu.
– Audyt SEO– Agencja SEO– White SEOpozycjonowanie stron internetowych Google Łódź
pozycjonowanie stron internetowych Google Łódź
„Skoro i tak będziesz myśleć, myśl odważnie”
Donald Trump